Kiegészitések

Még fél óra reggeliig, egy picit tudok még irogatni.
Ahogy reggel kimentem egyet rágyujtani fura volt érezni, hogy az egész városnak olyan... nehéz szaga van. Komoly hatása van annak hogy itt kb soha nem volt egy-egy -5 fokos erős téli szél ami kipucolhatta volna a levegőt. Hatalmas pára és nagy meleg, de nem olyan mint otthon. Nem olyan durva a nap valahogy, elviselhetőbb a meleg. Kiváncsi vagyok a turistás részek meg beach miben lesz más, már ha eljutunk oda.
A fiúkkal még akarunk venni mobilkártyát meg ilyen áramkimeneti átalakitót hogy tudjuk tölteni a cuccainkat. A hajón állitolag lesz 220-as európai plug, de mégiscsak jó ha van.
Nagyon flash még hogy itt minten parkolóhely mellett van ilyen ezer éves amcsi parkolóóra, mint amilyen a filmekben is. Otthon már rég ellopkodták volna ezeket. :D Meg újságos doboz. Bedobod a pénzt és dob újságot.
Rájöttem miért fura a kaja. Egy görög konyha csinálja a menünket. Már minden világos.
Kicsit aggódunk, mert állitólag tényleg nem jó itt egyedül kószálni a kis utcákban, de szerintem ez is csak az amerikaiak paranoiája.
Jah és én a nagy modernságot sem érzem. Az amerikai emberek -pár fiatalt kivéve- tök igénytelenek. Nálunk Pesten felülsz a 4-es 6-os ra és meresztheted a szemed a csajokon. De nem is ez a lényeg. Itt a felnőtt pasasok 90'-es évekbeli farmerban és betűrt kockás ingben mászkálnak, sok fiatal meg csak felkap egy fehér pólót meg valami gatyát... szal nincs olyan divat őrület mint európában. Szerintem a szines ruháimban rólam abszolút leri hogy nem helyi vagyok. :D

Persze azért nem vagyok itt régóta, ne vegyétek készpénznek a szavaim. Ezek csak benyomások. :) és még alig láttam valamit :D
Nah megyek iszom egy kv-t, kellemes délutánt odahaza!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bábel Tornya

Start

Pirates Code